onsdag 8 augusti 2012

Gamla bilder men nya händelser!

Dalhalla!!
O tänk att jag som är så väldigt höjd rädd kunde stå o ta denna bild, utan att känna det minsta, vad har hänt????

Helgen har bestått av jobb i tre nätter, o på måndag kväll blev jag inringd pga sjukdom o ingen vikarie!!!
En bäver som jag studerat vid flera tillfällen, intressanta djur!
O vilka simmare sen, helt tysta, förutom om dom vill skrämmas!!!

Igår var jag till sveg och träffade Liza E och Kristina W, o tränade spår!!!

Liza hade lagt ett helt underbart sådant åt Milou, där han fick jobba jobba jobba, men det gillar vi.
Mycket regn i spåret på natten, mycket nyttigt.
Men vi kom runt något blöt men super nöjd!
Milou när han tränat släpspår, tycker han ser mycket nöjd ut!!!

Kristinas hund fick sina första korta folk spår, o det gick fint.

Lizas hundar går som vanligt bra i spåret, trots det myckna regnandet.
Vatten apportering med trut, urk ser det ut som han tycker, eller är han slut? Ha ha ha!

Igår vid spårningen regnade det så jag tror jag aldrig varit så blöt, det rann underkläderna efter kroppen, burr!!!

Tack för en fin tisdag!

Kramar och var rädd om varandra där ute i den stora världen!!!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Tusen Tack själv för en härlig dag fast den var blöt! Ja så blöt var det lääänge sen man var :) Klart vi måste träffas snart igen :) Hör av dig när du kommer hem så kan vi kolla av dagarna :)
    Kramar

    SvaraRadera